Arkiv | 22:48

BikBok goes Gaga

17 Sep

BikBok släpper en Gaga-kollektion snart.

Coolt, men ganska dyra plagg. Vissa snygga och andra lite mindre snygga. Dock ganska milda Gaga-inspirerade kreationer, men det är nog bäst så. Tänk om alla tjejer skulle springa runt halvnakna eller helt köttklädda!! En kul idé i alla fall!

Blondinbella & jag på internet

17 Sep

Se vad jag hittade på BikBok’s hemsida!

Kul tycker jag! Blondinbella är en smart och härlig tjej! Bilden är från Blog Awards i Malmö. Riktigt trevligt var det!

SJUKT!

17 Sep

Detta är alltså ganska sjukt!

Så otroligt skickliga! Tänk så många gånger dem måste ha övat och spelat in…och tänk sicka skrattanfall dem måste ha fått, haha! Det är helt galet! Grymt coolt!

Passion

17 Sep

I wish!

Önskar mig Gynnings nya parfym i födelsedagspresent. Hennes gamla också för den delen – det tog slut ganska snabbt. Om ni inte testat den så gör det. Ni kommer älska den!

Jag blir så ledsen!

17 Sep

Någon som kan höra en likhet?

Vem som var först? Josh Rouse såklart! Den andra låten är inte ens bra – inte ens i närheten. Usch!