Arkiv | 15:45

Ear Cuff

4 Sep

Tycker att det är ganska kul att ear cuff-trenden har kommit tillbaka.

Kommer ihåg att jag köpte min på Guldfynd när jag var 16 år. Det är 10 år sedan! Ja – man ska aldrig slänga sina gamla saker!

Ska förresten göra hål i örat…i brosket…på ”öronväggen” om ni förstår. Vet inte hur jag ska förklara det bättre.  Ska försöka hitta en bild. Jag vill göra det nu!

Dagens

4 Sep

Skor – Don Donna, jeans – BikBok, skjorta – 2nd hand, jacka – BikBok, scarfs – Made By No One, väska – Rude, halsband – 2nd hand

Fika

4 Sep

Fikade som sagt med Emma idag.

Det var myyyyys! Älskar att fika – speciellt när man kan sitta ute och njuta av övergången från sommar till höst. Underbart!

Good Morning Herr Horst

4 Sep

Ett av Sveriges bästa band och en av deras bästa låtar!

I väntan på bussen

4 Sep

Där sitter jag och väntar på bussen.

Hatar att åka buss, men nu har jag Egoboost att fördriva tiden med. Kan helt seriöst inte slita mig från boken!!! Hatar när jag har kommit till mitt stopp och måste sluta läsa. Nu längtar jag tills jag ska ta bussen hem så att jag kan få läsa igen. Har bestämt mig för att hålla mig i skinnet och inte läsa hemma – bara på bussen. Annars läser jag ut dne direkt! Om ni inte har köpt den – GÖR DET! Den är riktigt jäkla pbra och inspirerande. Känner redan att jag har börjat tänka om ang vissa saker.

GIRLPOWER

4 Sep

Dessa ord skrev Blondinbella till mig.

Dess ord tänker jag leva efter. Jag önskar att jag kunde ta telefonen och ringa till de personer som betett sig skitilla mot mig och andra och förklara sicka idioter dem är! MEN…dem ska inte få ta min tid! Varför ödsla tid på mini-hitlers som bara är så patetiska!!!! Nej min själ! Aldrig mer! Karma – tänk på det!

Gökboet

4 Sep

Efter jobb igår blev det middag på Gökboet.

Hade trevligt sällskap! Käkade en underbart god Burrito med kyckling. Eftersom jag har magkatarr så får jag inte dricka alkohol – dvs ingen öl till mig, buhuu! Det var riktigt trevligt iaf – trots en alkoholfri kväll. Vem behöver alkohol för att ha kul? Jo – fjortisar! Så var det sagt (men ibland tänker jag själv att jag måste ha alkohol i kroppen för att ha kul…nä…rättare sagt för att våga mer)!

Snart väntar en fika på stan med söta Emma. Kom nu Emma!