Arkiv | 12:51

Veckorevyn Blog Awards

1 Sep

Jag ska på Veckorevyn Blog Awards imorn.

OM magen tillåter såklart. Men det SKA den – annars blir jag sur! Längtar faktiskt och vet ni vad??? Blondinbella kommer vara där och signera sin bok! KUL!

Egoboost

1 Sep

Jag ska köpa den!

Jag behöver lite egoboost! Jag gillar Blondinbella – som faan faktiskt! Kolla så långt hon kommit trots sin unga ålder. För att inte tala om hur klok och vis hon är. Ni som inte gillar henne – ni är bara avundsjuka!

Påbyggnad

1 Sep

Jag har tänk på att bygga på min tatuering.

Vill göra en liten svala som på något sätt ska sitta ihop med rosen. Får se vad min tatuerare kan göra. Jag tror att det blir fint!

Robyn

1 Sep

Magkatarr

1 Sep

Jag har fått magkatarr!

Tjohoo! Jävla skit rent ut sagt! Har inte tid med detta! Såklart får jag skylla mig själv – jag vet varför. Stressar över saker och ting som händer runt omkring mig. Saker som pengar, butiken, katterna, lägenhet, jobb och ovanpå det så har jag verkligen inte ätit som jag ska och absolut inte regelbundet. Så jag har som sagt bara mig själv att skylla. Attans! Har inte varit i butiken på tre dagar nu och det känns inte bra – alls! Nu ska jag köpa medicin och bli frisk!