Arkiv | 16:25
16 Sep

Var ju ute och cyklade i söndags…

1.5 timmar skulle det bli…det sa Pappa och Tilina iaf. Tji fick jag! Nästan 3 timmar!!! Det kändes dock ganska bra och det var roligt att cykla med Pappa och Tilina igen…just like the good old days! Ska inte påstå att jag inte fick slita, men det kändes faktiskt helt ok och jag hade inte alls ont i kroppen dagen efter – SKÖNT! Nu ska cykeln fram oftare!

ÄNTLIGEN

16 Sep

ROBYN’S ON FIRE!

16 Sep

Hur sjukt är det inte!

Robyn släppte sina biljetter till Malmö igår och innan man ens hinner blinka så är allt utsålt! Jag känner mig som världens gladaste tjej som fick chansen att se henne i Australien – av alla ställen! Det var stort!

Cravings

16 Sep

Höst-cravings!

Hösten kommer inte ensam – med sig har den en massa fina kläder och accessoarer! Jag blir galen! Jag älskar hösten, men fan vad taskig den är! Nu ska jag sura lite.