Arkiv | 11:39

DAGENS INSPIRATION

11 Sep

PERFEKTION!

Exakt såhär vill jag se ut! Fy faan så coolt! Tror inte ni förstår hur mycket jag älskar denna outfit! Ska genast försöka slänga ihop något liknande!

Agnes Almvärn

Your Love Alone Is Not Enough

11 Sep

Den här däremot – den får gärna spelas mer!

Hade nästan glömt hur bra den är! Har ni inte hört den så gör det! Fantastisk låt!

Wish Right Now

11 Sep

Jag önskar att dem aldrig hade gjort låten!

Och NEJ! – den kommer inte växa med tiden! Inte hos mig iaf.

REBEL

11 Sep

Nästa köp!

Fick veta av söta Emilia som jobbar på MAC att detta läppstift skulle klä mig galant! Ska nog köpa det – älskar ju läppstift! Rebel dessutom – classy!

Stine Goya does it again

11 Sep

Jag hade då inte tackat nej till denna!

Tänk att mysa i den nu när hösten kommer – kärlek! Dock är det en ganska dyr mysning…2.200 dkk för denna tröja är ganska liiiiiiiiite över min budget. Ganska mycket över min budget faktiskt. 2.200 dkk över min budget för att vara exakt! Där har ni svaret: jag har inte råd! Ibland, men bara ibland så är livet riktigt tråkigt!

UPDATE! Kom på att jag äger en liknande från TIGER OF SWEDEN. Lite ljusare och bara flätor på axlarna. Kragen är stor och ”hängig”. Den ska jag börja använda nu!

Street Chic

11 Sep

Så enkelt, men ändå så rätt!

Nu vill jag helt plötsligt att det ska bli sommar igen – oh no! Nä, ska tänka på vin, tända ljus, en varm filt, mysig musik, en bok och mörk choklad – nu vill jag ha höst! På riktigt!

Förresten – MADE BY NO ONE öppet idag, 10-17!