Arkiv | 16:54

On my lips

13 Okt

Ett läppstift går alltid hem!

Om ni inte vet vad ni ska köpa till mig i födelsedagspresent, så kan jag säga såhär: SMINK! Presentkort på Make Up Store eller MAC. Just nu har jag cravings för läppstift! Speciellt färgen ovan – Dare, men även färgen Havana. Nu vet ni det!

Aj! Aj! Aj! Aj!

13 Okt

Sprang igår…

Det skulle jag aldrig ha gjort! Hade ont i hela kroppen efter helgens träning, men det sket jag i – springa skulle jag! Kände direkt hur ont det gjorde i min vänstra vad, men sportsmänniska som jag är så sprang jag varken hem eller powerwalkade…nej då…jag fullföljde mitt pass med enorm smärta i benen! Kunde knappt lyfta mitt vänstra ben. Jag ville så gärna gå, men då får jag dåligt samvete…måste jobba på den biten. Nu blir det nog vila ett tag. Några dagar i alla fall.

Dagens

13 Okt

Skor – Rude, byxor – BikBok, tröja – 2nd hand