Arkiv | 23:16

PLATINA

10 Okt

En önskning!

Denna önskar jag mig – från Make Up Store. Bra som bas under ögonskuggan. High Tech Lighter – Platina. Bara så ni vet!

En massa träning!

10 Okt

Det har blivit en hel del träning på senaste.

SKÖNT! Har sprungit två dagar och cyklat MTB i skogen denna vecka. Igår när jag kom hem från jobb så var det bara att hoppa i löparskorna direkt och ut och springa med systrarna. Väl hemma igen så tränade vi efter en dvd som Tina tagit med från L.A – sjukt jobbigt! Idag kl 10 var det dax för MTB i skogen – sjukt kul! Älskar att träna så jag hoppas verkligen att detta blir en vana! Nu får vi ju se. Jag har alltså spenderat min helg med träning och en massa mys!

Nu står menyn på räkor och vitlöksbröd och singstar, haha! Jag älskar våra familjekvällar – vi är inte som någon annan familj…trust me! Det säger alla. I love it!