Arkiv | 22:26

Wishlist

4 Okt

Jag fyller ju år snart – den 21/10.

Önskar mig alltid en massa saker, men när någon säger att jag ska skriva ner det så glömmer jag det på en gång! Därför tänkte jag göra det lite lättare fåor mig (och alla andra som tänkt köpa något, hehe) och skriva ner allt i bloggen så fort jag kommer på minsta lilla sak! Detta är några av sakerna jag önskar mig (och som jag kommer ihåg):

How I Met Your Mother – säsong 3-6

TWO and a half MEN – säsong 2-8

Make Up Store – Cake Eyeliner + pensel

Elsas Mode (bok)

Gynning’s parfym – Passion

Nu vet ni det!

Rhythm Of Love

4 Okt

Tyckte väl att det lät lite annorlunda.

Det är inte frontmannen som sjunger utan en annan i bandet (vet inte hans position). Tycker att dem låter lite…”vuxnare”. Kan man säga så? Det låter inte lika pojk-pop-aktigt. Ni förstår säkert. Jag börjar gilla den så smått. Mmm..kanske. Vi får väl se hur detta utvecklas. Jag väntar med spänning! Plain White T’s snackar jag om – såklart!

Up and away

4 Okt

Jag fryser alltid!

Vad passar då bättre än en lång, stor och skitmysig handgjord kofta från BikBok! Älskar den! Den är ganska gammal så finns tyvärr inte i butikerna längre. Te är jag också beroende av i dessa kalla dagar. Vad har jag gjort idag då? Jag har varit på Nova – Jonathan klippte sig och jag sohppade lite. Efter det stack vi till Tusen & 2 och käkade deras helt amazing hamburgare! Oj så god och oj så mätt man blir! En bra fridag helt enkelt!

MTB I SKOGEN!

4 Okt

HALLÅ!

Glömde ju berätta: låg inte helt på latsidan hela helgen – jag cyklade MTB i skogen i 2 timmar! Gissa vem jag fick med mig? JONATHAN! Han var jätteduktig! Så kul att se honom i tighta cykelbyxor och hjälm, hahahah! Jag älskar att cykla i skogen! Hatar dock att cykla på alla stigar – tråkigt. Nej, stock och sten ska det vara. Några branta stup också. Älskar att känna adrenalinet som bara pumpar i kroppen!! Är ju förkyld så skulle väl egentligen inte, men det är ju så kul! Detta ska bli en vana! Tränade ju alltid 3 timmar i skogen på lördag och söndag när jag tävlade och tränade som mest. Saknar det faktiskt.

Leopard

4 Okt

Här sitter jag i mina leopardbyxor.

Är snyvig som fasen och orkar ingenting. Tog en ledig dag från jobb idag vilket jag verkligen behöver! Har slutat blogga på helgerna och det är ganska bra och skönt. Helgen vill jag spendera genom att göra allt osm jag inte gör annars – SLAPPA! Ingen blogg, ingenting! Dessutom är inte mina helger så såännande nu längre – jag är så trött! Skulle på tatueringsmässa i helgen, men det sket vi i…jag är helt slut! Helgen har jag spenderat med min familj, godis och massa filmer! Känner mig inte alls sugen på att festa överhuvudtaget. Jag vill bara mysa. En bra konsert dock…det hade jag inte tackat nej till! Eftersom detta var min sista lediga helg så slappade jag extra mycket. På lördagar kommer jag både jobba i butiken och på Glitter. Ledigt? Vad är det?

It’s graffitti baby!

4 Okt

Jag älskar lacket!

Så coolt och jag förstår inte hur detta går till. Galet coolt! Man kan ha alla möjliga färger under. Jag hade rött sen flera dagar sedan så körde på det. Tilina testade med guld under – skitsnyggt! Jag hade tur som köpte sista svarta lacket i butiken, wohoo! Detta ska jag använda tusen gånger och med tusen olika färger. Like it! 69,- kostar en flaska. Skitbilligt för denna cola effekt!