Arkiv | 14:47

She knows how to wear it!

9 Okt

She’s so hot!

Hon har en stil som ingen annan och kan bära det som ingen annan kan! Ser ut som att hon tagit ett par jeansshorts eller kjol och klippt av den främre delen och voila’ – ett nytt plagg som man aldrig sett förr! Såhär såg hon ut igår då hon spelade i Köpenhman. Skulle vilja titta på henne varje dag.

Foto: Soundvenue

Bleeding Barbie

9 Okt

GE MIG!

Jag vill så gärna ha denna tavla av Carolina Gynning! Är så förälskad i den! Så fina färger, så sorgsen och så fantastisk! Tyvärr har jag inte råd med den äkta varan, men en litografi kan man alltid köpa…eller önska sig. Denna kostar ca 3.000 kr. En vacker dag ska denna pryda min vägg! Var så säker!

Inspiration

9 Okt

Tycker att han är så cool!

Är faktiskt ganska spänd på hans nya skiva. Ska bli kul! Jag har den han släppte år 2000…det var ju ett tag sedan. Han är dessutom ganska söt…alltid ett plus…et STORT plus!

Update: ni ser väl att det är Håkan Hellström?