Arkiv | 12:33

LADY GAGA TONIGHT!

19 Nov

Vi har väntat i flera månader och nu är det äntligen dags!

Tilina och jag ska se Lady Gaga ikväll! Är inget mega Gaga-fan, men tror att hon kommer bjuda på en show som man sent kommer glömma! Jag är mest spänd på att se alla hennes olika outfits. Kommer bli en galen kväll!

Ni får ursäkta att bloggen har varit lite seg, men jag jobbar mycket och har lagt ner lite extra tid på Made By No One bloggen istället. Kolla in den här – Made By No One.

You Make Me Wanna Die

19 Nov

Hon har en cool röst och stil, men varför se ut som en tvättbjörn runt ögonen!?

EMA såg on lika förfärlig ut! Stackars flicka vill jag säga. Jag undrar hur hon tänker…hon kanske vill gömma sig, men ändå inte. Eller så tycker hon tragiskt nog att det är skitsnyggt! Jag hoppas på det första.