Arkiv | 17:30

Dagens

2 Nov

Skor – Scorett, strumpor – H&M, skinnshorts – Gina Tricot, tröja – Monki

Love my job!

2 Nov

Såhär ser det ut varje dag!

Min chef älskar kakor, så det står alltid en massa olika sorters kakor på bordet. Svårt att låta bli. Mums!

Titta min katt!

2 Nov

Han har fått hatt!

Lilla Helmer! Har bestämt oss för att han ska följa med till vårt nya hem. Kommer sakna honom så det gör ont annars och vara orolig konstant! Är fortfarande nervös över den jäkla hjärtsjukdomen! Dessutom har han blivit väldigt beroende av mig på det senaste – mer an vanligt. På morgonen så följer han efter mig överallt! Om jag går in i mitt rum för att hämta något och sen snabbt ut igen så är han där och vänder lika snabbt. Skitsött! Jag älskar min katt!

LANVIN <3 H&M

2 Nov

Bild: anywho

MÅSTE HA!

Dessa skor är nog det enda från kollektionen (som jag har sett) som jag känner att jag behöver. Så jäkla snygga! ÅH! Jag är kär! 799 kr…inte så farligt tycker jag. Nu ska här fightas!

Bara för att

2 Nov

BLOGGTORKA

2 Nov

Saker & ting händer.

Jag har mycket att stå i nu. Hinner inte med! Känner mig sjukt stressad. Två jobb att sköta, katter som ska till veterinären och som grädde på moset: VI HAR FÅTT LÄGENHET (med inflyttning igår…tjooo)!!! Allt har bara gått så snabbt! Snart ska det inredas – JAAAA! LOVE IT! SÅ…som ni kanske förstår har jag inte haft tid att visa er vad jag köpt, dagens outfit osv osv. När kaoset är över (eller i alla fall inte lika kaotiskt) så blir bloggen sitt gamla jag igen! Har ju köpt skitifna skor som ni måste se!